|
Особености на продажбите в „премиум“ сегмента: собственик привлече модели за реклама на най-скъпата къща в Бевърли Хилз
Често се случва разкошни модели да бъдат канени за снимки на рекламни материали за продажба на недвижими имоти. Обаче бившият кинопродуцент и режисьор Нил Ниами отиде по-далеч – той засне промо видео с участие на разсъблечени модели. По този начин сегашният собственик възнамерява да засили продажбата на своята къща, за да намери по-бързо купувач. Специалисти от имотната сфера първоначално възприеха видеото като скандално и предизвикателно. По-късно, обаче, те споделиха, че подобна реклама работи, тъй като видеото стана хит в медиите и сайтовете за видеосподеляне – има голяма вероятност, че къщата ще бъде видяна от потенциален купувач.
Както отбелязва австралийското издание News.com.au, милиардерът вече е дал коментар за рекламата, която сам е заснел. По думите му, във видеото той фантазира за сексуалността на жената, която притежава луксозен имот. Също така, той е искал да покаже на бъдещия собственик какво получава заедно с покупката на тази къща, както и какъв ще стане, посочвайки „вибрациите на къщата“. Обектът на име Opus, който се рекламира във видеото, наистина е разкошен – цената му е $100 млн., това е най-скъпата къща в Бевърли Хилз. За тази цена бъдещият собственик ще получи:
Нил Ниами, собственик на Opus и режисьор на видеото: «Гледайки рекламата, вие ще преосмислите отношението си към Лос Анжелис, златото, голотата, басейните, колите и дори към имотите». Колегите на Нил смятат, че той е избрал правилен подход за продажбата на най-скъпата къща в Бевърли Хилз, тъй като клиентите му са известни спортисти и звезди от световния шоу бизнес. За тези хора е важно да притежават нещо специално и разкошно.
По-стари новини
|
|